У Житомирі обрали гастрономічний бренд міста
В рамка святкування Всесвітнього дня туризму 30 вересня 2018року житомиряни вибрали свій гастро бренд. Ним став суп-гуляш по-житомирськи.
За нього проголосували більшість житомирян, які вибирали з 5ти інших страв, а саме: млинці на різні смаки, рулет, профітролі, печення по поліськи, сирники. Пригощали житомирян та гостей міста студенти Житомирського торгівельно економічного колледжу Київського національного торгівельно-єкономічного університета. Окрім цього, в програмі святкування було Млинцеве шоу, Бармен шоу, конкурси, квести, вікторини, екскурсії містом, ярмарка майстрів.
Партери заходу: ГО “Житомирська туристична асоціація”; Житомирський торгівельно економічного колледжу КНТЄУ .
Щороку 27 вересня у світі відзначається Міжнародний день туризму. Метою свята, заснованого Генеральною Асамблеєю Організації Об’єднаних Націй 27 вересня 1979 року, є популяризація туризму як рушію регіональної та світової економіки, висвітлення його внеску в екологію світової спільноти, зміцнення дружніх стосунків між державами.
Джерело: kultura.zt.ua
Последнее изменение Среда, 03/10/2018