megoo internet dks

НЕДВИЖИМОСТЬ ЖИТОМИРА

Понад 160 повідомлень від мешканців громади Житомира подано через сервіс "Відкрите місто"

Понад 160 повідомлень від мешканців громади Житомира подано через сервіс "Відкрите місто"

   Не можливо уявити будь-яке місто без різних комунальних проблем, які вимагають вирішення. Місто Житомир, на жаль, не є виключенням.

 

  Кожен з нас, мешканців міста, зустрічається з цими прикрими неприємностями. Це, для прикладу, несправний світлофор, відкритий люк, ями на дорогах, переповненні сміттєві контейнери чи їх відсутність, поламані дерева чи неприбрані прибудинкові території.

  Разом ми можемо зробити так, щоб цих проблем ставало менше, а життя у місті — комфортнішим.kd23011911 2

  Портал «Відкрите місто» створений для взаємодії громадян, місцевих органів влади, комунальних підприємств, громадських об’єднань, благодійних фондів та бізнесу в процесі вирішення актуальних проблем громади та отримання необхідної інформації.

  Інтерактивна платформа «Відкрите місто»  дає мешканцям можливість вирішити важливу громадську проблему, звернувшись до відповідального за прийняття рішення органу у міській раді. Інструментарій платформи дозволяє описати проблему, відмітити її на карті та сформувати електронне повідомлення. Платформа передбачає можливість перевірити, в якому статусі знаходиться запит: прийнятий до розгляду, вирішений чи не вирішений (з позначенням причини).kd23011911 3

  Мобільні додатки для Android та iOS тут: http://opencity.in.ua/mobileapp/

  Як працює система «Відкрите місто»?

  Для повідомлення про виявлену проблему чи несправність користувачу необхідно зареєструватися на порталі, вибрати категорію, до якої відноситься проблема, додати фото та/або відео файли (за наявності) та вказати адресу чи координати проблемної ділянки на карті.

  Повідомлення про наявність проблеми після перегляду модератором автоматично відправляється відповідальним органам влади/організаціям. За необхідності виконавець чи відповідальний працівник може запросити додаткову інформацію чи уточнення щодо зареєстрованого повідомлення у користувача.kd23011911 4

  Відповідальний за вирішення проблеми орган влади/організація вирішує проблему. Якщо проблема не може бути вирішена відразу чи протягом певного прийнятного часу (один місяць), відповідальний працівник інформуватиме користувача щодо обґрунтованих причин неможливості вирішення цієї проблеми.

  Повна версія веб-платформи «Відкрите місто» знаходиться за адресою https://opencity.in.ua/.

  Нагадуємо, що в разі виникнення екстрених ситуацій, швидке реагування може забезпечити лише звернення за номерами телефонів екстрених служб 101, 102, 103, 104 або за номерами 15-80, (0412) 481-481 (Міський інформаційний центр).

Джерело: zt-rada.gov.ua

Новини Житомира

   

Оставить комментарий

Убедитесь, что Вы ввели всю требуемую информацию, в поля, помеченные звёздочкой (*). HTML код не допустим.

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

 

 

 

 

 

 

 

 

marschrut

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

BP link u

Loading...

Go to top