Житомирян задовольняє велика кількість соціальної реклами в місті
За минулий рік кількість зовнішньої реклами на вулицях міста Житомира значно збільшилась. Але й змінився характер розміщуваної реклами.
У зв’язку із ситуацією в країні, на вулицях можна помітити багато реклами соціального характеру. Вона стосується не лише допомоги військовослужбовцям, що беруть участь в АТО, а й економії природних ресурсів, допомоги хворим дітям, пропагування здорового образу життя та сімейних цінностей.
Ми вирішили запитати у пересічних житомирян чи задовольняє їх збільшення зовнішньої реклами на вулицях міста Житомир. Було опитано близько сотні перехожих, більшість з них висловили своє незадоволення ситуацією, проте позитивно ставляться до соціальної реклами.
«Щити заважають нормально ходити по вулицях. Їх дуже багато на тротуарах», - Олексій, 22 роки.
«Краще б вулиці прибрали так часто, як вони встановлювали щодня нову рекламу», - Ганна, 56 років.
Але якщо реклама на білбордах та сіті-лайтах містить проблеми соціального характеру, то відповіді опитуваних змінювалися.
«Нехай краще буде реклама про здоровий спосіб життя, ніж реклама цигарок», - Андрій, 42 роки.
«Якщо реклама корисна і там розміщена інформація, що справді є соціальною, нехай її кількість зростає», - Олена, 23 роки.
«Найголовніше, що рекламщики думали, що зображають. Коли реклама красиво зроблена, тоді на неї приємно дивитися», - Віктор, 18 років.