×

Предупреждение

JUser: :_load: Не удалось загрузить пользователя с ID 525.
JUser: :_load: Не удалось загрузить пользователя с ID 657.

У Житомирі планують повернути потяг до Києва, а також пустити потяг до Одеси через Миколаїв

Про проблеми у галузі транспорту та шляхи їх вирішення

n 1206154764розповів 11 червня у прямому ефірі Житомирського обласного радіо Роман Крисюк, в.о. директора департаменту промисловості, розвитку інфраструктури та туризму Житомирської ОДА.

Про це повідомляє прес-служба обласної ради.

Він зазначив, що найбільш актуальним є питання перевезення пільгових категорій громадян. З 1 червня 2015 року, відповідно до законодавства, скасовано пільговий проїзд на автобусних маршрутах деяким категоріям громадян. В тому числі: учасникам війни, членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, жертвам нацистських переслідувань, громадянам з особливими трудовими заслугами, ветеранам праці, дітям війни, інвалідам 3 групи та особам, які супроводжують інвалідів І групи або дітей-інвалідів.

Р. Крисюк константував недостатнє фінансування з державного бюджету субвенції на надання пільг за проїзд окремим категоріям громадян. У Житомирській області ці пільги потребують понад 230 млн грн. на рік. А у дежрбюджет закладають у двічі менше.

Станом на 01.11.2014 в області 499,3 тис. осіб, які мають право на пільги, у тому числі 379,2 тис. громадян (близько 79,0 %), які мають право на безоплатний проїзд транспортом загального користування (найбільше дітей війни – 26,0%, пенсіонерів за віком – 20,9%, ветеранів праці – 15,7%, ветеранів війни – 12,7% та інвалідів – 12,5%).

Задля вирішення цього питання, на думку Романан Крисюка, необхідні зміни в законодавстві, які встановлюватимуть адресну грошову допомогу за соціальною ознакою та найменш захищеним верствам населення, а також відокремлять надання пільг на проїзд деяким категоріям громадян в окрему субвенцію з державного бюджету.

Ще однією нагальною проблемою в м. Житомир є забезпечення якісного перевезення пасажирів міським електротранспортом.

Для виконання повного об’єму перевезень електротранспортом у місті необхідно 180 одиниць тролейбусів та 30 одиниць трамваїв. На сьогодні КП «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» має 128 тролейбусів та 32 трамвайні вагони. Проте 95% з них вже відпрацювали свій ресурс, тому очевидним є термінове оновлення електротранспорту, особливо тролейбусів.

На сьогодні отримано перші 22 одиниці тролейбусів із 33 запланованих для КП "ЖТТУ", які придбані за кошти міської та обласної ради. Тролейбуси поставлені із Чехії марки «Skoda», які обладнані точками доступу до Wi-fi.

У зв’язку з початком літнього періоду та часу відпусток, нагальною проблемою є відсутність залізничного сполучення між Житомиром, Києвом та іншими обласними центрами, що спричиняє значні незручності для пасажирів. На даний час вирішуються питання відновлення потягу зі сполученням Житомир-Київ-Житомир, а також курсування потягу зі сполученням Житомир-Одеса через Миколаїв.

Роман Крисюк зазначив, що, перш за все, планується провести оптимізацію всієї автобусної мережі області, забезпечивши обслуговування маршрутів автобусами більшої пасажиромісткості та комфортності: «На сьогодні дане питання дійсно є найбільш актуальним. Автоперевізники області не лише залучаються до виконання завдань поставлених під час проведення антитерористичної операції на Сході України, а приймають активну участь. Протягом періоду проведення АТО перевізниками не однократно забезпечувалося перевезення військовослужбовців, робітників та гуманітарної допомоги до зони АТО, зокрема до Луганської та Донецької областей. Було залучено понад 115 автобусів».

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework