Чернігівські спеціалісти навчали житомирян геомаркетингу та брендингу території
Ще осінню минулого року в Житомирі пройшов конкурс на розроблення логотипу, який мав стати обличчям місто.
До конкурсу були залучені житомирські дизайнери та архітектори. Проте жоден з варіантів не сподобався міській владі та громадськості.
Тому, щоб розібратися в недоліках та виявити проблему, до Житомира були запрошені чернігівські спеціалісти з брендингу.
Тетьяна Бойко – директор Агентства стратегічних комунікацій «Prime media». Вона є спеціалістом з маркетингу та PR. Тому вирішила поділитися досвідом та покроково розповісти, що потрібно для вдалого брендингу міста.
За її словами більшість спроб створити бренд є провальним, адже завжди знайдуться ті, кому щось не сподобається. Сам процес створення бренду має починатися не з конкурсу, а з детального вивчення особливостей міста та його мешканців. Адже, бренд – це загальний образ, набір уявлень і асоціацій в підсвідомості людини. Тому починати треба не з логотипу, а з створення концепції бренда міста. Необхідно досконало дослідити всі чинники, які зроблять місто привабливим для туристів та інвесторів.