Логотип Житомира — серед переможців національного конкурсу «Ukrainian Design: The Very Best Of 2015»
Проект логотипа Житомира, розроблений в агенції «Doris Advertising», отримав титул «The Best Of» четвертого національного конкурсу дизайну «Ukrainian Design: The Very Best Of 2015».
Усього на конкурс було подано 887 робіт, у категорії «Graphic Design» — 544. Члени журі — виключно західні фахівці: засновники компаній, багаторазові переможці конкурсів та фестивалів, досвідчені судді міжнародних конкурсів.
Нагадаємо, що в минулому році саме цей проект логотипа Житомира визнали найкращим у результаті відкритого збору ініціатив «Місто, яким бачиш його ти» — утім, знак досі не затверджений на офіційному рівні.
«Перемога на національному конкурсі дизайну має велике значення для нас, адже, незважаючи на скепсис з боку чиновників, ми були впевнені у своєму баченні айдентики рідного міста і тепер маємо його незалежне і фахове підтвердження. Вдячні тим, хто допомагав і підтримував нас протягом нескінченних бюрократичних процедур затвердження знака — хоч воно так і не відбулося. Впевнені: усе ще попереду», — поділилися враженнями автори логотипа.
Последнее изменение Вторник, 13/10/2015