В Житомирі магазин "Comfy" відмовився повертати гроші за Iphone
До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Андрій, який скаржиться на порушення прав споживача у відомому супермаркеті.
Ось його скарга:
“Я придбав у магазині “Комфі” телефон марки айфон 7 за 17 999 грн в м. Житомир по вул Київська, 77 ТРЦ Глобал 21.11.2017. Після 3-х днів користування він мене не влаштував. Підійшовши до сервіс менеджера з даною пропозицією щодо повернення коштів, він мені заявив, що потрібно відправити його для діагностики в сервісний центр ,”Асбест”, який знаходиться в м. Києві по вул Газовій, 30 для підтвердження його цілісності і на основі акту вони повернуть кошти.
Сьогодні я відправився в даний сервіс і отримав там акт на повернення коштів та опломбований телефон у фірмовій коробці даного сервісу.
Після приїзду в м. Житомир я підійшов в магазин з актом та телефоном. Після прочитаного акту, працівник мені сказав, що вперше бачить такий акт і повертати кошти не будуть.
Ми звернулися в поліцію та вони зафіксували порушення щодо повернення товару протягом 14 днів було відхилено. Допоможіть".
Последнее изменение Четверг, 07/12/2017