Які ж скелети приховуються у шафі КП «ЖТТУ»? ФОТО

  Сьогодні, 30 жовтня, представники та керівництво комунального підприємства «Трамвайно-тролейбусне управління» Житомирської міської ради запросило представників місцевих ЗМІ  подивитись з середини на роботу одного з найважливіших комунальних підприємств Житомира.

   Буденне життя ТТУ, як працюють люди, в якому стані рухомий склад та ремонтна база — все це журналісти побачили на власні очі.

  Під час заходу відбулася оглядова екскурсія по території ТТУ та брифінг керівництва підприємства. Запрошені були також депутати Житомирської міської ради, члени наглядової ради ТТУ та виконавчого комітету міської ради.

  «Перше, з чим нам довелося зіштовхнутися — заборгованість по виплатам заробітних плат, заборгованість за енергоносії, а також відсутність кадрів, які мають сьогодні ремонтувати, доглядати, обслуговувати рухомий склад. Одне ж з найважливішого — це наші трамваї, тролейбуси, автобуси, якими ми надаємо послуги. Сьогодні ж на підприємстві відбувся відтік працівників. І це й є тими основними проблемами, з якими я зіштовхнувся, зайнявши нову посаду, вникаючи в курс справ, вивчаючи стан, у якому нині перебуває підприємство. Саме з вирішення цих проблем ми й почали свою роботу.

kd30181007 1

  Першочергово ми почали з виплати заробітних плат. Звісно ж спершу заробітні плати отримують водії та кондуктори, а вже далі зарплату всім іншим співробітникам.

  Міській раді, як організатору перевезень, ми запропонували нову модель управління транспортним перевезенням в місті Житомирі. Це саме  забезпечення короткими маршрутами транспортної роботи.  

 Зазначу, що не було врегульоване питання транспортної роботи автобусних маршрутів, не було обліку, не було елементарного — дисципліни щодо використання ресурсів КП "ЖТТУ". Це, зокрема, й списання палива, відповідальність за матеріальну цінність, за ті дільниці, за які сьогодні відповідають люди. Не було й договорів матеріальної відповідальності. І одним з найважливішого також є дисципліна працівників. Але нині є відповідальні на дільницях особи, які відповідають за виручку, за відділ постачання. Ми згуртували колектив таким чином, що відділ постачання, приміром, — це окремий підрозділ, який разом зі складом в одній структурі. Раніше ж цього не було. А це, між іншим, є невід'ємним механізмом.

  Далі вже йде мова про випуск та ремонт, зокрема капітальний та відновлювального ремонту.  Сьогодні згуртовано механіків, електриків, для прикладу,  для того, що необхідне технічне обслуговування рухомого складу. За останні три роки елементарно не проводилося належного ремонту тролейбусів. І самі всі ці вищеназвані моменти — це є тими пріоритетними питаннями та проблемами, які потрібно вирішувати першочергово. Адже головною метою нашого підприємства є забезпечення транспортної роботи в місті Житомирі.

  Додам також, і за це велика подяка за те, що є діалог з нашими депутатами, з міським головою, є їх розуміння, що саме ЖТТУ визначено як перевізника. Додано й автобусний парк, ми вже можемо конкурувати з приватними перевізниками. А головне — те, що йде діалог, мова про те, щоб головним перевізником все ж таки було ЖТТУ», — зазначає Євген Демчик, очільник ЖТТУ.

kd30181007 1

   Варто зауважити, що місцевим працівникам ЗМІ сьогодні показали, в якому стані перебуває підприємство, провели екскурсію цехами, територією ЖТТУ. Журналісти побачили роботу підприємства зсередини, побачили, скажімо так, робочі будні, а також в якому стані перебуває трамвайно-тролейбусне управління. Зокрема, цікавим було побачити мийний комплекс, який планують відремонтувати за бюджетні кошти, цехи, де кипить робота, спортзал, який саме зараз теж ремонтується та багато іншого. З приводу останнього додамо, що значна частина спортивного залу вже відремонтована — зроблено стелю та десь до половини приміщення покладено підлогу. Все, як зазвичай, упирається в фінансування: чим кращим воно буде, тим швидше завершаться роботи. А спортзал, як зазначили працівники ЖТТУ, — це для них можливість перепочити, відволіктися в обідній час, краще відчути згуртованість колективу.

  Насамкінець, присутніх приємно здивував невеличкий садок під накриттям, де ростуть пишні, зелені дерева, де дуже гарно, ошатно та приємно. Це теж є тим місцем, де можна прогулятися, відпочити, насолодитися красою природи. За садом добре доглядають працівники. А на зиму дерева просто накривають, аби вже з настанням тепла їх знову відкрити і вони продовжували рости та радувати відвідувачів своєю красою.

  Звичайно, ЖТТУ перебуває в край занедбаному та плачевному стані, якщо говорити у великих масштабах. Але якщо судити зі слів нового керівництва підприємства, його працівників, вже є багато напрацювань, конкретні та чіткі плани, як рухатися далі, аби відродити трамвайно-тролейбусне управління і воно дійсно запрацювало як один злагоджений механізм. Дуже хотілося б вірити в краще майбутнє для ЖТТУ. Довіру та сподівання на це краще майбутнє вселяють оптимістичні слова, прогнози працівників та керівництва ЖТТУ, а також налаштування на злагоджену роботу та розвиток підприємства. До того ж, як вже зазначалося, є діалог з владою та розуміння чиновників і керівництва, працівників ЖТУУ, в якому напрямку рухатися далі. Отож, поживемо — побачимо, яке майбутнє очікує відоме житомирське комунальне підприємство.        

kd30181007 1

kd30181007 1

kd30181007 1

kd30181007 1

kd30181007 1

kd30181007 1

kd30181007 1

 

 

Последнее изменение Вторник, 30/10/2018

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework