Для Житомирщини у Дорожньому фонді передбачено субвенцію на ремонт доріг в обсязі 617,2 млн грн

 Про це повідомляється на mtu.gov.ua.

 

 

  Ми суттєво пішли вперед завдяки тому, що маємо єдність і в Парламенті, і в Уряді по інфраструктурних питаннях. Про це заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час інспектування дорожніх робіт у Житомирській області 10 листопада 2018 року. Разом із очільником Міністерства до Житомирської області прибув лідер партії «Народний Фронт» Арсеній Яценюк.

  Міністр інфраструктури Володимир Омелян подякував Арсенію Яценюку, який взяв участь в огляді об’єктів, за підтримку фракції «Народний фронт» у Верховній Раді законодавчих ініціатив Міністерства інфраструктури, зокрема, щодо утворення Дорожнього фонду.

  «Ми суттєво пішли вперед завдяки Дорожньому фонду, завдяки тому, що маємо єдність і в Парламенті, і в Уряді по інфраструктурних питаннях, які ми поставили номер один. За цей рік ми інвестували 32,6 мільярди гривень у дорожнє будівництво напряму з Дорожнього фонду. Фактично, по всіх інших джерелах фінансування, - це майже 50 мільярдів гривень – рекордна сума для України. Без підтримки парламентських партій, без підтримки політичної еліти України це було б неможливо», - наголосив Володимир Омелян.

  Так, для Житомирської області у Дорожньому фонді передбачено субвенцію на ремонт доріг місцевого значення та комунальної власності в обсязі 617,2 млн грн. Саме завдяки Дорожньому фонду стала можливою реконструкція таких об`єктів, як міст у Радомишлі, які є надважливими для місцевих жителів. Дорога через міст в Радомишлі з’єднує два райони з трасою Київ – Чоп. З моменту будівництва у 1964 р. міст не ремонтувався, а це - 54 роки.

 «Ознайомилися з місцем будівництва фактичного нового мосту, бо цей міст був збудований ще у 1964 році й з того часу взагалі не ремонтувався. За 4 місяці ми робимо те, що не робилося десятиріччями. За проектною документацією передбачалося 2 роки. 230 метрів мосту за 20 мільйонів гривень – це наддешева ціна, яку неможливо порівняти з європейськими об’єктами, бо в ЄС це коштує в рази дорожче. Вже в грудні цей міст слугуватиме як мешканцям ОТГ, так і всім мешканцям України, які будуть безпечно, без ризику для свого життя, без ризику для свого транспорту перетинати річку Тетерів», - зазначив Міністр.

  Роботи на мосту розпочато у серпні поточного року і будуть завершені у грудні 2018 року. На фінансування робіт з Державного бюджету у 2018 році виділено 20 млн 260 тис гривень.

  «Ми будуємо з 2014 року не тільки міжнародні шляхи автосполучення, але й відбудовуємо такий, начебто, невеличкий міст. В рамках країни, хіба можна сказати, що це надважливо? Я вам скажу – це надважливо! Це стосується 25 тисяч людей у цій об’єднаній територіальній громаді. Міст 54 роки не ремонтувався. Ще почекали б рік-два і цей міст завалився і люди не могли б дістатися точки призначення. Тому такі маленькі проекти є вкрай важливі для людей на місцевості. І я тут вітаю Міністра інфраструктури, який реалізує це проект, щоб був включений до переліку ще у 2014 році, за кілька місяців 2018 року», - наголосив лідер партії «Народний фронт» Арсеній Яценюк.

  Також Міністр інфраструктури Володимир Омелян разом з лідером партії «Народний фронт» Арсенієм Яценюком оглянули хід робіт з реконструкції ділянки на а/д М-06 Київ – Чоп (обхід м. Житомир), які виконуються в рамках спільного з ЄІБ та ЄБРР проекту «Покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг на під’їздах до м. Київ.

  «Я дуже радий, що завдяки нашим об’єднаним зусиллям із Народним Фронтом, іншими партіями, які є в Парламенті, та Уряду ми маємо абсолютно іншу якість реалізації міжнародних проектів. Це найдешевший кредит, який Україна може отримати. Це, фактично, 1-2 відсотки, які виплачуватимуться протягом періоду 10-20 років. За рахунок цього маємо можливість будувати дороги вже сьогодні. Ця дорога – це кільцева довкола Житомира. Абсолютно новий проект – перша бетонна дорога в Україні, яка буде реалізована протягом найближчих двох років», - повідомив Володимир Омелян.

  На відкритому міжнародному тендері підрядником було визначено компанію «Sinohydro Corporation Limited» (Китай). Вартість контракту складає 42, 3 млн. євро, роботи розпочато 20 червня 2018 року та планується завершити у червні 2020 року. Основний обсяг будівельних робіт запланований на будівельний сезон 2019 року.

  Контрактом передбачено розширення існуючої дороги з цементобетонним покриттям до 4 смуг, будівництво та реконструкція транспортних розв’язок в різних рівнях, реконструкція існуючих шляхопроводів через залізницю та мосту через р. Кам’янка, будівництво пішохідних мостів.

  Керівник ДП «Укрдорінвест», яке є замовником робіт на об’єкті, Криворучко Олена відзначила позитивну динаміку у співпраці з міжнародними фінансовими організаціями у реалізації проектів в сфері дорожнього будівництва, завдяки прозорій політиці Міністерства інфраструктури.

  «Я спостерігаю багато політичних гасел про створення робочих місць, про будівництво доріг, інфраструктури, але за жодним з цих гасел не написано, як це зробити. У червні 2015 року я, як Прем’єр-міністр, вніс на розгляд Парламенту Закон про запровадження Митного експерименту: якщо митниця перевиконує доходи, то ці кошти по різним областям України йшли на будівництво доріг. Петро Порошенко підтримав цю ідею і збільшив кількість областей під експериментом, а Уряд Володимира Гройсмана разом із Володимиром Омеляном реалізовують це. У нас з’явилося перше джерело. Друге джерело – це Дорожній фонд. Він започаткований у 2016 році – акцизний податок з реалізованих нафтопродуктів. У поточному році – це 36 мільярдів, в наступному році – майже 50 мільярдів. І третє джерело – це міжнародні кредити», - зазначив Арсеній Яценюк.

  При цьому Володимир Омелян зауважив, що Міністерство інфраструктури є лідером з якості використання міжнародних запозичень: «Міністерство інфраструктури та Укравтодор є лідерами по виборці міжнародних коштів. Якщо традиційно вибірка в Україні коливається в рамках 20-30%, на дорожніх роботах ми вже маємо 50%. І ми йдемо вперед, бо коли ми беремо кредити, ми маємо їх реалізовувати, а не тримати роками на поличках. Ми даємо Україні необхідну якість, бо транспортні коридори – це життя економіки. Без перевезення вантажів економіка розвиватися не може. Якісні дороги – запорука нормального подальшого розвитку підприємництва, економіки та держави загалом».

Джерело: mtu.gov.ua

 

Последнее изменение Среда, 14/11/2018

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework