Авторинок на Житомирщині: Як змінилась активність покупців за другий тиждень карантину
За даними Аналітичного центру AUTO.RIA, в період 19-26 березня кількість проданих авто з пробігом у Житомирській області скоротилася на 36,14%, а кількість покупців — лише на 6,52%.
Активність покупців, що телефонували продавцям, зменшилась на 6,46%. При цьому кількість переглядів авто зросла на 8,73%, що свідчить про зростання конкуренції та формування відкладеного попиту.
На 2,89% зросла доля покупців на AUTO.RIA, які цікавились перевіреними авто по VIN-коду та з відкритим державним номером.
З 19 по 26 березня на AUTO.RIA спостерігаємо падіння попиту на нові авто. Кількість покупців у Житомирській області за тиждень зменшилась на 3,74%, проте число переглядів пропозицій виросло на 12,41%, а кількість дзвінків в автосалони зменшилась на 13,79%.
Последнее изменение Среда, 01/04/2020