За проведення державної експертизи землевпорядної документації у 2016 році до бюджету надійшло майже 100 тисяч гривень
Упродовж 2016 року фахівці Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області провели державну експертизу 473 об’єктів документації із землеустрою та землеоціночних робіт. З них 438 обов’язкових та 35 добровільних експертиз.
Через Центр надання адміністративних послуг видано 193 висновки експертизи.
Із загальної кількості підготовлених експертних висновків по видам робіт переважну більшість складають висновки по технічній документації з нормативної грошової оцінки земель – 198. Ще 189 висновків експерти підготували по проектах землеустрою щодо відведення земельних ділянок. По проектах встановлення (зміни) меж населених пунктів видали 51 висновок. Інші 35 експертних висновків – по звітах з експертної грошової оцінки земельних ділянок.
За здійснення державної землевпорядної експертизи у 2016 році до загального фонду державного бюджету надійшло 98,5 тисяч гривень.
Довідково:
Державна експертиза землевпорядної документації – це діяльність, метою якої є дослідження, перевірка, аналіз та оцінка об'єктів експертизи на предмет їх відповідності вимогам законодавства, встановленим стандартам, нормам і правилам.
Об’єктами державної експертизи є документація із землеустрою та документація з оцінки земель, види яких визначені законом, а також матеріали і документація державного земельного кадастру.
Последнее изменение Четверг, 12/01/2017
Последнее от Главный Редактор
- Прозорість місцевого самоврядування – запорука ефективної євроінтеграції: у Житомирі обговорили відповідні зміни до законодавства
- В Овруч передали 12 одиниць техніки для потреб Збройних сил України. ВІДЕО
- 5 тис. доларів США за обмежену придатність до військової служби: викрито начальника ВЛК військового шпиталю та двох пособників
- #ПрозорістьТаПідзвітність: Держаудитслужба очікує на висновки проведеної моніторингової процедури
- На майданчику офіційного медіацентру Житомирської ОВА відбувся брифінг щодо проміжних підсумків діяльності робочої групи “Прозорість та підзвітність”