Депутат райради: Через півроку, приватні перевізники по інерції теж проситимуть підвищити вартість проїзду з 5 грн до 7

  Не встигли житомиряни оговтатися від подорожчання проїзду в маршрутках, як містян чекає нове «покращення». У Житомирі планують підняти проїзд і в тролейбусах.

  «На нас чекає нове підвищення проїзду в громадському транспорті, а саме в комунальному з 2 - х гривень до 3 - х гривень. Через пів року, приватні перевізники по інерції теж проситимуть підвищити вартість проїзду з 5 гривень, до 7, - пише на своїй сторінці у Фейсбук депутат районної ради Роман Мусічук.

  «Будуть знову казати, все подорожчало, сервіс піднімемо, маршрутки нові купимо, бо при тарифі у 5 гривень "ми на колінах.". Та знову ставитимуть нам до прикладу "що в Коростені і Новограді проїзд вже 7 гривень", забуваючи при тому сказати що там не Рути по місту їздять, а середньої та великої місткості автобуси. Але сьогодні мова не про приватників, а про комунальне підприємство.

  Отже, комунальне підприємство ЖТТУ тариф у 3 гривні просить вже давно, керівник каже що тариф у 2 гривні сьогодні не актуальний, потрібно як мінімум 3 гривні. Звісно, підняти на гривню, це не бо "маршрутчикам" підняли на цілих дві. Громада напевне не заперечуватиме, адже ми будемо бити на те що ми комунальне підприємство, та виконуємо соціальну функцію. От за рік реконструювали 1 тролейбус на мільйон, до речі цей мільйон підприємство взяло не з власного заробленого бюджету, а з бюджету міста. Встановили по одному валідатору на середніх дверях, теж за гроші міста, а не власні, навіть зарплату це підприємство платить з дотації бюджету міста, а не з власного. Тобто, КП ЖТТУ сидить на повному підсосі з бюджету міста, який в свою чергу наповнюється податками наших житомирян. Чи виконує свої функції це КП? З впевненістю можна сказати що - ні! Гроші з бюджету гребуть, а послуг по факту не надають. Тролейбуси курсують до 10 години ранку, а потім дружньо їдуть у Депо, даючи знову ж таки заробляти "приватникам", та по факту приватні перевізники виконують соціальну функцію. Тролейбуси починають виповзати з Депо після 16-00, і то не надовго максимум до 21-00, але це я вже загнув. То де та послуга за яку ми маємо платити 3 грн? ПО ФАКТУ ЇЇ НЕМАЄ.

  ГРОМАДСЬКІ СЛУХАННЯ

  Призначені на п'ятницю, на 14-00, навіть не на 13, коли в більшості людей, які до роботи та після роботи є користувачами ЖТТУ, ЩОБ ВОНИ МАЛИ ЗМОГУ ПРИЙТИ, а на 14, щоб побалакати між "своїми зі своїми". Як кажуть свій до свого, по своє. Нам вже зараз втюхують що піднімають тариф задля економії сплати за проїзд, там видумали чудо картки на різну кількість поїздок. Товариство, на чому ви пропонуєте їздити по тим карткам, якщо вдень та ввечері вашого "рогатого" з вогнем не знайдеш, де ж та звідки та економія у людей візьметься? Для чого купувати картки, якщо вдень все одно поїдете маршруткою, бо "рогатий" у Депо. Реформатори. Кажуть немає водіїв, тому вдень мало тролейбусів їздить. Тоді виходить що влада "папєрєдніков" була ефективніша, в них і водії були і тролейбуси регулярно їздили, бо і ви з бюджету спонсорували ТТУ. Але на відміну від наших реформаторів, з таким завзятим ентузіазмом проїзд на 2 гривні "маршрутчикам" підняти боялися, на 50 копійок і всьо. А у вас апетити по краще.

  P.s. Знову будуть обіцяти, тариф піднімемо і всьо купимо нові тролейбуси, або 2 електробуси. Поставимо ще по одному валідатору, на задні двері. Отака вона, зла "транспортна реформа" по – житомирські», - йдеться у повідомленні.

Новини Житомира

 

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework